20110904

abrikos eller appelsin

vi kørte en familie på fire i en stationcar forbi Shell for at købe rundstykker søndag morgen mod mormor og morfar vi spiste morgenmad og de voksne drak kaffe jeg var ikke gammel nok til det enndu og hvis jeg var ville jeg have drukket mere sukker end ren faktisk kaffe bagefter kan det være jeg fik tilbudt en sodavand sådan noget gjorde mormor ret ofte men hun glemte ret ofte at ryste den eller også var det morfar der glemte at ryste den så det betød ret meget for mig og mit lille charmerende femårs virke virkelig fordi det smagte så dårligt og jeg kæmpede mig igennem ligesom man nu om dage kæmper sig igennem en lunken øl eller udstår ventetiden i et venterum i en hel uge hvor man bare gerne vil se ham man forelskede sig i en lørdag nat for noget tid siden og således drak jeg også de sodavand typisk abrikos eller appelsin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar