20120818

hjerte som modulervoks. 

9 kommentarer:

  1. Hej Katrine,
    Jeg læste engang, for meget længe siden, med på din anden blog (sssilke). Jeg kom i tanke om dig og dine fine ord for lidt siden, da jeg er ved at læse en masse word-sider igennem med mine egne, gamle indlæg, hvori jeg har citeret dig. Er glad for at have "fundet" dig igen.

    Skynder mig at følge bloggen her via Bloglovin. Jeg er så lykkelig over at dine ord igen er en del af mit liv. Det lyder helt åndssvagt, men føler mig, i dette øjeblik, forelsket.

    Haha... Kærligst B

    SvarSlet
  2. Forresten, citatet var "sluk for dine tårer og læg dig ind i mit hjerte", hvis det skulle have nogen interesse.

    SvarSlet
  3. Kære B,

    Det er noget af det fineste, jeg nogensinde har fået at vide! Tusind tak og al den smigren. Hvem er du, og hvor fandt du mig dengang alt bare var Silke?

    KH K.

    SvarSlet
  4. Det er jeg glad for at høre!

    Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare, hvem jeg er, jeg var bare en læser af din blog, der også selv skrev på min egen blog.
    Jeg kan ikke helt huske, hvordan jeg fandt dig. Måske igennem en masse andre blogs, hvor jeg bare har siddet og klikket mig igennem et hav af blogs for at finde nogle interessante. Ja - jeg tror det.

    SvarSlet
  5. Vent nu lidt. Jeg tror, jeg fandt frem til dig via Ronjas blog, 280792 (jeg kender ikke Ronja, men fandt bare ud af, at det vistnok er pigens navn).

    SvarSlet
  6. Se, hvad jeg fandt: http://sssilke.blogspot.fr/2010/09/sluk-for-dine-tarer-og-lg-dig-ind-i-mit.html#comment-form

    To år siden - jeg kan godt huske 280792, Ronja, jeg kender hende desværre heller ikke.
    Hvor er din blog? Måske har jeg også læst dig engang.

    SvarSlet
  7. Ja, det er min kommentar! Tænk, det er så længe siden...

    Jeg har ikke længere nogen blog, desværre. På min blogger-profil står der listet nogle af de blogs jeg skrev på engang.

    SvarSlet
  8. Ej, hvor fint. Og ja, det er længe siden - det er dejligt at høre, at du stadig sætter pris på det, jeg skriver.

    Jeg kan desværre ikke se den liste, du taler om?
    Nu kan jeg ikke lade være med at være nysgerrig, hvad mon du hedder og hvor kommer du fra?

    SvarSlet