20110906

i dag er den bedste dag i 100 år:
jeg er til tandlæge for første gang i 1 1/2 år, jeg ligger og kigger ud på Frederikskirken og stilladser og skyer og min nye tandlæge siger, at jeg ikke kan gøre min børstning bedre, end jeg gør, hvilket bliver gentaget, da jeg står ved skranten og modtager regningen, og hun er så sød og venlig, at jeg får lyst til at blive stående og sniksnakke, hun siger, at der står, jeg har fine tænder og ikke kan gøre det bedre, jeg kan ikke dy mig, selvfølgelig kan jeg ikke det, ikke nu og der, jeg siger, min mormor sagde altid, at tænderne er det smukkeste smykke, man har, og den søde dame siger, nå, det har eller havde din mormor ret i, og jeg siger, det havde hun ret i, men derfor kan jeg stadig huske det og tænker minimum på det de to gange dagligt, hvor jeg børster mine tænder og hun siger ja, det er også det vigtigste, og jeg siger ja, det er det vigtigste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar