20110903

det er lørdag, det her skal jeg i dag:
- vande min orkidée og se hvad der kan ske

(.. og gå ned med de gamle aviser, vaske køkkengulvet, rengøre badeværelset, støvsuge hele lejligheden, ligge på sofaen og læse de gamle aviser, jeg vil beholde, lave en brevpakke til min veninde, lægge tøj sammen og smide noget til vask, tage resten af opvasken, lufte godt og grundigt ud, ligger med benene op ad væggen og læse virginia woolf, holde op med at tænke så meget på ham og tænke lidt mere på alt muligt andet som for eksempel på hvor, jeg skal sætte min kryds d. 15., drømme om at ligge i symbiose lidt alligevel, forestille mig hvordan gaden oven på metrostationen ser ud, tænke over hvordan jeg skal betale den bøde jeg fik den anden dag (750 kr) og over og på hvordan og hvorfor jeg ikke kan få dig ind over min dørkarm som landet ligger lige nu.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar