20110407

STATUS
OFFICIELT FORÅR DAG 6 (DET STARTEDE TO DAGE EFTER MIN FØDSELSDAG)

- 23 skoledage tilbage efter i dag kl. 13.20.

- Tre franskafleveringer tilbage, c'est-à-dire; jeg skal kun bestige Mount Everest og tage hele vejen til Alaska og hjem igen tre gange mere, før jeg (Og thi det sværger jeg til) aldrig nogensinde skal gøre det igen.

- 23 timer og 50 minutter til at tre års slid igennem Den Norrøne Digtning, Renæssancen, Romantikken OG Romantismen OG Realismen OG alle de minimalistiske noveller, det overhovedet er muligt at proppe ned i ganen på små forslåede, naive og narcissistiske "unge mennesker" og dertilhørende ind-til-benet-analyse og stille eksistenser og allitterationer og jeg skal give dig, skal jeg, bliver afgjort og hammeren aldrig mere skal slås ned i Auktionarius' bord.

- 19 dage plus en håndfuld timer til at vi lander venligt i Lausanne og Lac Léman og dets dertilhørende paradis af fransktalende bjerge, vand, og solskin og faktisk bare ikke skal lave så meget andet end at have det så godt, at jeg ikke kan forstå det.

- 2 måneder 17 dage til at jeg ikke længere behøver at lave status à la den her for at holde hovedet over vande.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar