20110329

Okay okay jeg er syg i dag jeg har ligget under dynen med røde blomster og ønsket mig rød solhat og nøjedes med citroner og honning og vand og alt for lidt luft alt for meget nakkestøtte alt for meget ingenting og okay nu sidder jeg igen her og dvæler og har opgivet at få flere fuglefløjt indendørs og opgivet at få flere franske verber igennem maskinen her til aften for jeg skal argumentere for at jeg hellere vil køre i bil end tage den offentlige transport og okay jeg HAR et kørekort men det er jo ikke ensbetydende med jeg vil bruge det og okay jeg HAR været magisk og konfus og 1000 kroner rigere på det her tidspunkt af året før efter at have set eem helt speciel og svømmet i kaffe dagen lang jeg siger dig jeg fik mit livs værste mavekramper og det er mig et under fandeme et under hvordan jeg kunne fragte mig selv fra 2200 til 7500 og stadig hænge sammen i enderne men okay nu må jeg hellere springe over hvor gærdet er lavest og ryge en cigaret og råbe pik og skride for den her aflevering er virkelig lige til at lukke op og skide i.
Må jeg så få kammertonen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar