20111023

Rigtig maskineri

Min far synes, det er rigtig god idé, om jeg skiller det hele lidt ad
forsøger at mane mig frem
og skubbe det hele lidt væk
måske ned til Bispebjerg
eller hen i Fælledparken.
Jeg går selv i Assistensen, bare en lille fiktiv tur,
med læderhandsker og basker på.
Sådan er det blevet efterår i min by,
jeg spiser humus på en lille café
med en god ven af min.
Han gider ikke bruge tid med mig,
hvis jeg bliver en sur bi.
Jeg vil også hellere være en glad pige
og gå rundt omkring
for at le
og bringe ting til at ske.
Rigtig maskineri. Frostsikker, soigneret, særligt i dag.

2 kommentarer:

  1. det er sgu en skæg form. Det forvirrede mig lige til at starte med, men jeg synes det spiller. Meget spændende at læse, fordi formen giver det så meget liv, altså på den lidt... øh hoppende ?! måde, altså, der er meget bevægelse

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Sisse-Sofie.

    Best, K

    SvarSlet