20111112

seks måneder

det bedste i hele verden eller bare på den aften hvor jeg først gik 50 meter hen ad gaden for så at vende om fordi jeg havde besluttet mig for at tage cyklen i stedet og derved ubevidst eller underbevidst anerkendt og erkendt at mit formål med at gå ud af døren selvom jeg var så dødsenstræt var at se dig igen og det var egentligt meget let at tage med indtil jeg stod af cyklen låste den og gik hen ad jagtvej og pludselig blev så dødsensnervøs ud af ingenting og mine briller duggede og jeg måtte tage dem af og stod så ellers og lænede mig op af din café i en to timers tid og du gentog mig da jeg sagde dobbelt shot latte du kunne lige så godt bare have givet mig et enkelt alligevel ville den have smagt af mere du så ud af meget mere det er utroligt hvad seks måneder kan gøre på en torsdag aften ærligt talt anderledes kunne jeg heller ikke have forestillet mig det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar