20110508

Jeg ringer til dig søndag aften da min veninde ligger i min hofteskål og ser fjernsyn og spiser chokolade jeg ringer til dig bare fordi jeg har lyst til det og jeg tænker nå ja du ringede også til mig i går klokken 9 du ville bare høre hvor lang tid et blødkogt æg skal koge for at blive blødkogt og jeg tænkte nå ja så kan jeg også godt ringe til dig og vi snakker i tre hele minutter og du griner på sådan en gækkende knavtyv agtig måde og jeg griner igen i den anden og hører mig selv runge som en majestæt i al denne elektronik der binder os sammen og min veninde siger jeg ødelægger hendes reumert uddeling og jeg siger jeg har løsningen på alle dine problemer inden du beder mig om at ringe igen om en halvanden times tid og jeg tager dig på ordet og tænker på hvordan en halvanden times tid nogensinde skal gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar